המטוס הוזמן בבואינג ע"י חברת השכר למטוסים האמריקאית Amentum Aircraft Leasing שהחכירה אותו ב-26 בפברואר 07 לחברת המטענים הסינית Jade Cargo International, נרשם בסין כ-B-2441 ונכנס לשירות בקוי המטענים של החברה.
B-2441 בנחיתה (Photo:Felix Schnee)
כשפשטה החברה את הרגל וחדלה מפעילות ב-1 בינואר 2012 יצא המטוס משירות והוחזר ל-Amentum . ב-7 באוגוסט 12 הוחכר לחברה האירית AGV Irish Equipment Leasing,קיבל את הרישום האוסטרי OE-IBI והופעל שם עד 5 באוקטובר 12 , ואז הוחזר לחברת ההחכרה, למחרת עברה הבעלות לידי בנק וולס פארגו , המטוס קיבל את הרישום האמריקאי N369DF והוכנס לאחסנה בשדה התעופה הלוגיסטי של ויקטורוויל במדינת קליפורניה.
N369DF באחסנה בויקטורוויל
הוחכר ע"י חברת ק.א.ל.הוחזר לכושר טיסה וקיבל בארץ את הרישום 4X-ICA ב-17 בדצמבר 14. הרישום האמריקאי בוטל באותו יום.הגיע ארצה בטיסת ק.א.ל.ICL902 מליאז' ב-20 בדצמבר 14 בשעה 23:00. נכנס לשירות בקוי המטענים של החברה.