נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב
 
פרטי המטוס:
 
דגם: G-200
 
יצרן:התעשיה האוירית, ישראל
 
מספר יצרן:163
 
שנת יצור:2007
 
תולדות המטוס:
 
לאחר יצורו,הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CVJ  שנשמר לתעשיה האוירית עבור טיסות הניסוי והרישוי.


4X-CVJ בנחיתה מטיסת ניסוי (צילום:רועי שר)

ב-21 במרץ  07 קיבל המטוס את סימן הרישום האמריקאי N360GA שנרשם ע"ש חברת גולפסטרים איירוספייס, והמטוס הוטס לארה"ב כמטוס "ירוק", זאת אומרת בצבע יסוד בלבד וללא סידור פנימי של תא הנוסעים.

ב-28 בספטמבר 07 נמכר לחברת ההשקעות Bennes Investment ורישומו שונה ל-N35BP.ב-16 באוקטובר 07 נמכר לחברה היוונית Gainjet Aviation ורישומו הוסב לסימן הרישום היווני SX-SEA.


SX-SEA לאחר נחיתה בש"ת של ז'נבה (Photo:Lutz Herzog) N680RW של חברת קוקה קולה

ב-13 באוקטובר 11 נמכר לחברת קוקה קולה, חזר לארה"ב וקיבל את סימן הרישום האמריקאי N680RW.ב-31 בינואר 14 עברה הבעלות על המטוס לנאמנות Avcorp US Registrations LLC, וב-3 במרץ 14 נמכר לחברה הבריטית  Pendley Aviation LLP ורישומו הוסב לסימן הרישום הבריטי המוזר G-ZZOO.ב-29 במאי 14 רשמה החברה את המטוס באי מאן- שם קיבל את סימן הרישום M-ZZOO.

G-ZZOO בנחיתה (Photo:Liam McManus) M-ZZOO בנחיתה (Photo:Alex Portas)

ב-13 באוקטובר 14 חזר המטוס לרישום הבריטי,וב-2 במאי 17 נמכר חזרה לחברת גולפסטרים איירוספייס. ביולי 17 נמכר לחברת Avcon Jet AG האוסטרית ונרשם באוסטריה תחת סימן הרישום OE-HED סימן הרישום האמריקאי בוטל ב-29 ביוני 17.

OE-HED בנחיתה, יולי 17 (Photo:Trevor Warne)
לייבסיטי - בניית אתרים