נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב

פרטי המטוס:

דגם:ווסטווינד 1124A

יצרן:התעשיה האוירית, ישראל.

מספר יצרן:412

שנת יצור:1984

תולדות המטוס:

לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CUP לצורך טיסות הניסוי והרישוי. ביולי 84 נמכר לחברת Atlantic Aviation Corporation שהיתה סוכן התעשיה האוירית למכירת מטוסים אלה בארה"ב. המטוס קיבל במנהל התעופה הפדרלי את סימן הרישום N412W והוטס לארה"ב.

בינואר 85 נמכר ליצרנית  הצינורות Welded Tube Company of America,ובדצמבר 85 עברה הבעלות לחברת האחזקות General Electric Capital Corporation, וסימן הרישום שונה ל-N412SC,ובנובמבר 88 שונה שוב ל-N50XX.

במאי 94 נמכר לחברת Conex Aviation US Ltd, ובנובמבר 94 לחברת Healthsouth Aviation Inc.חברה זו שינתה את סימן הרישום ל-N50HS ביוני 96, ומכרה אותו לחברת Mason Corporation ב-28 באוקטובר 99.ברה זו שינתה את סימן הרישום ל-N999MC ב-27 באוקטובר 2000.

בהמשך נמכר לחברת Outback Steakhouse of Florida Inc ב-27 בדצמבר 04, וזו מכרה אותו לחברת Billabong Air Inc בתאריך 14 בפברואר 05. זו שינתה את סימן הרישום ל-N870BA ב-10 ביוני 05, ומכרה אותו ל- Westwind Two LLC ב-20 ביוני 06.

הבעלות על המטוס עברה לבנק CertusBank NA ב-31 בדצמבר 12, וזה מכר אותו לחברת N870BA Inc ב-15 באפריל 14.

נכון ליום כתיבת הכתבה המטוס מוצע למכירה לאחר שצבר 6,588 שעות גוף ו-5,143 נחיתות


לייבסיטי - בניית אתרים