נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב

פרטי המטוס:

דגם:1125 אסטרה

יצרן:התעשיה האוירית,ישראל

מספר יצרן:011

שנת יצור:1986

תולדות המטוס:

לאחר יצורו הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CUK לצורך טיסות הניסוי והרישוי. ביוני 86 נמכר לחברת Atlantic Aviation Corp     שהיתה סוכן התעשיה האוירית בארה"ב. למטוס הוקצה סימן הרישום האמריקאי N450PM באותו חודש והוא הוטס לארה"ב.

באוגוסט 86 נמכר לחברת     Pet Inc , ביוני 88 לחברת  Great Planes Sales Inc,בנובמבר 88 לחברת  הנייר Kamyr  Inc, בפברואר 90 לחברת מוצרי חדר ניתוח United States Surgical Corporation מנורוואלק שבמדינת קונקטיקט,באוגוסט 91 נמכר חזרה ל- Kamyr Inc, באוגוסט 95 לחברת  Pacific Coast Lease Corporation וזו שינתה את סימן הרישום ל-N705MA באוקטובר 95.

בדצמבר 95 נמכר המטוס לחברת  Regional Leasing Corporation , וב-28 בדצמבר 99 נמכר לחברת  Pacific Coast Group Inc. ב-2 בנובמבר 01 נמכר לחברת  USA Aviation Sales Inc ולאחר מכן לחברת  Tyler International Ltd שהפעילה אותו עבור נהג מירוצי פורמולה 1 אדי אירווין. ב-18 באוגוסט 03 נמכר לחברת  E. I. Aviation Inc, וב-13 באפריל 04 לחברת N500FA LLC מבוקה ראטון שבפלורידה שהחליפה את סימן הרישום ל-N500FA ב-9 במאי 95.

ב-2 בנובמבר 06 נמכר לחברת  Astra II LLC וב-13 בינואר  10 לחברת השכרת הציוד  Key Equipment Finance Inc מהעיר סופריור שבמדינת קולורדו.ב-25 באפריל 11 נמכר לחברת  Aircraft Management Associates LLC וזו החליפה את סימן הרישום ל- N765A ב-25 ביולי 11. לבסוף נמכר לחברת ההשקעות   GMH Capital LLC ממדינת פנסילווניה ב-6 במרץ 13 והיא בעליו הרשום גם היום.


צולם ביוני 11

ב-23 ביולי 15 בשעה 20:45 המריא המטוס מש"ת הבינלאומי  בלטימור/וושינגטון במדינת מרילנד. לאחר ההמראה נפתחה דלת הכניסה למטוס באויר.הצוות הכריז מצב חירום  ונחת בשלום  בש"ת טרוגוד מרשל. הטייסים ו-5 הנוסעים לא נפגעו.



 
לייבסיטי - בניית אתרים