המטוס הוזמן ע"י חברת התעופה ההולנדית Air Holland. נגלל במפעל ב-21 לינואר 1988 וביצע את טיסת הבכורה בתאריך 19 לפברואר 1988. ב-9 למרץ 1988 סופק לחברה וקיבל את אות הקריאה PH-AHE.
PH-AHE בשירות אייר הולנד נוחת בש"ת של לידס, מאי 89 (Photo:Steven Molloy)
הוחכר לחברת התעופה Sterling Airways ב-25 לאוקטובר 1989. שירת בחברה תחת אות הקריאה OY-SHE.הוחזר למפעילו המקורי ב-14 לאפריל 1990 וקיבל את אות הקריאה ההולנדי שלו בחזרה. ב-8 באוקטובר 1990 שוב הוחכר לחברת Sterling Airways. הוחזר ב-11 לאפריל 1991.
הוחכר לחברת התעופה Africa West בנובמבר 1992 והוחזר בתחילת שנת 1993.
המטוס הוחכר פעמיים בשנת 1993 לחברת אל על: מה-4 לאפריל 1993 ועד ה-21 לאפריל 1993 לאחר מכן הוחכר בשנית ב-14 ליוני והוחזר ב-19 לנובמבר. באותה תקופה אלעל ביצעה במטוס הנ"ל טיסות גם עבור חברת ארקיע.
ב-20 לדצמבר 1996 הוחכר לחברת התעופה Icelandair. הוחזר ב-15 למרץ 1997. בפברואר 1998 הוחכר המטוס לחברת התעופה Dinar Lineas Aereas והוחזר ב-18 למאי 1998.
לאחר מכן הוחכר לחברת התעופה הספרדית Spainair ב-30 לאוקטובר 1999 ועד ל-29 ליוני 2000. ב-22 ליוני 2002 הוחכר לחברת התעופה Air Gabon והוחזר ב-15 לאוקטובר 2002.
לאחר שחברת התעופה Air Holland החכירה את המטוס לחברות תעופה רבות על הגלובוס, ביניהן שתי חברות תעופה ישראליות – אל על וארקיע, הוחלט למכור את המטוס.
המטוס נמכר ב-27 לפברואר 2004 לחברת התעופה Holland Exel, שפשטה רגל בשנת 2005. לאחר פחות מחודש נמכר המטוס לחברת הליסינג FFC – Finova Capital Corporation. קיבל את אות הקריאה N335FV.
OM-SNA של אייר סלובקיה (Photo:Thomas Wirtenberger)
הוחכר לחברת התעופה Air Slovkia ב-29 ליולי 2004. שירת בחברה תחת אות הקריאה OM-SNA. הוחזר למחכיר ונמכר לחברת התעופה האנגלית Jet2 ב-25 לספטמבר 2006, קיבל את אות הקריאה G-LSAE ואת הכינוי Jet2 Murcia.
(Photo:Marcel Hohl)
(Photo:Manuel Estevarez)
הוטס לשדה התעופה במנצ'סטר לצורך התקנת כנפונים ב-27 לפברואר 2010. כארבעה חודשים לאחר מכן, ב-26 ליוני 2010 שונה כינויו של המטוס ל-Jet2 Newcastle. המטוס עדיין מופעל בשירות החברה.