המטוס נרכש מהיצרן ע"י חברת ריית'און קורפורייט ג'טס (בריטניה) בע"מ מווסט האטפילד ונרשם על שמה בתאריך 22 בפברואר 1995 תחת אות קריאה G-BVZL.המטוס הועבר לחברת האם ריית'און איירקרפט בארה"ב בנובמבר 95,נרשם שם במנהל התעופה הפדרלי תחת אות קריאה N817H ואות הקריאה הבריטי בוטל בתאריך 14.12.95.
המטוס הושכר בליסינג מחברת ריית'און איירקרפט קרדיט קורפ. והובא לארץ ע"י חברת מרכזי שליטה באותו חודש.נרשם במנהל התעופה האזרחית תחת אות קריאה 4X-CZM והוטס ע"י חברת ג'ט לינק לטיסות מנהלים לחו"ל ולפינוי רפואי.
בתאריך 16.8.04 הוחזר לחברת ריית'און, אות הקריאה האמריקאי הקודם הושב לו והוא הוטס לארה"ב.שופץ בנובמבר 74 ובתאריך 3 במאי 2005 נמכר לג'ורג' ריצ'מונד מחברת GER Consulting מווילמינגטון שבמדינת דלאוור, ואות הקריאה שונה ל-N877DM ובתאריך 21 בדצמבר 2007 נמכר לחברת דאן אייר 5 משיקאגו. ב-17.5.11 נמכר ל-AIR4 AVIATION LLC מיוסטון שבטקסס.