לאחר גמר טיסות הניסוי והרישוי,נרשם המטוס ע"ש חברת הנדלי פייג' (ליסינג) בתאריך 12 במאי 65 תחת אות קריאה G-ATDS.אות קריאה זה בוטל בתאריך 29.7.65 כשהמטוס נמכר לחברת ארקיע.
הראלד 4X-AHT על המסלול באבו רודס (מיכאל סנדר)
המטוס הגיע ארצה ונרשם ע"ש חברת ארקיע תחת אות הקריאה 4X-AHT.שימש לטיסות פנים ארציות.לאחר שיצא משימוש נמכר לחברת פילד אייר סרוויסס מש"ת היתרו שבלונדון.הועבר לבריטניה ונרשם ע"ש החברה תחת אות הקריאה הבריטי המקורי בתאריך 2.8.77.
הושכר לחברת אקספרס אייר סרוויסס מש"ת הורן שבבורנמות' ונרשם על שמה בתאריך 5.10.81, וב-15.11.84 בגמר ההשכרה הוחזר לחברת התעופה צ'אנל אקספרס (אייר סרוויסס) מהאי גורנסי שבאיי התעלה.(שם חדש לחברת אקספרס אייר סרוויסס שניתן בינואר 83).
עדיין בצבעי ארקיע,מסיע בש"ת הורן,אפריל 85 (Photo:Andy Pope)
המטוס יצא משימוש ואוחסן בש"ת הורן בינואר 91 ולבסוף פורק.אות הקריאה הבריטי בוטל בתאריך 7.2.96.