נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב

פרטי המטוס:

דגם:ווסטווינד 1123

יצרן:התעשיה האוירית, ישראל

מספר יצרן:162

שנת יצור:1972

תולדות המטוס:

לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CJL   לצורך טיסות הניסוי והרישוי ולצורך העברתו לסוכן התעשיה האוירית בארה"ב, חברת Atlantic Aviation Corporation,סומן המטוס בסימן הרישום האמריקאי N1123S.


(Photo:Frank Duarte JR)

המטוס הועבר לארה"ב וביולי 73 הועברה הבעלות עליו לחברת המימון National Financing Corporation, שמכרה אותו לחברת Summit Aviation Dallas-L. D. B. Inc באפריל 74.

בהמשך נמכר לחברת Griffon Industries Inc ששינתה את סימן הרישום ל-N78LB, ובפברואר 80 נמכר לבעלים פרטיים וסימן הרישום שונה שוב והפעם ל-N234RC. בינואר 82 חזר המטוס לבעלות Summit Aviation וזו שינתה את סימן הרישום ל-N9VC  ביולי 82, ול-N9VQ ביוני 83.

בספטמבר 83 נמכר לחברת השיווק S & H Marketing Group Inc ובינואר 85 ל-Allied Marketing Group Inc.באוקטובר 90 נמכר לחברת Phoenix Commodities Inc, וביולי 92 נמכר לחברת התעופה המקסיקנית Taxi Aero Nova ונרשם במקסיקו כ-XA-SDW. ב-14 במרץ 95 נמכר לחברת Jet Set Aircraft מנורתרידג' שבקליפורניה וקיבל בארה"ב את סימן הרישום N13GW. ב-23 במרץ 95 נמכר לבעלים פרטיים בקולומביה, ולאחר מכן עבר לבעלות פרטית בארה"ב, יצא משירות ואוחסן.
לייבסיטי - בניית אתרים