נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב
 
פרטי המטוס:
 
דגם:1124A ווסטווינד II
 
יצרן:התעשיה האוירית,לוד, ישראל
 
מספר יצרן:306
 
שנת יצור:1980
 
תולדות המטוס:
 
לאחר יצורו קיבל המטוס את סימן הרישום הישראלי 4X-CQZ לצורך טיסות הניסוי והרישוי. ב-13 בדצמבר 80 נמכר לבעלים פרטי בונצואלה  ושם קיבל את סימן הרישום   YV-387CP.


(Photo:Jim Bavin)

ביולי 83 נמכר לחברת     Dawson Aviation Inc האמריקאית ושם קיבל את סימן הרישום N555BY. במאי 84 נמכר לחברת Fisher Camuto Corporation, ובאפריל 89 לחברת Wheaton Industries Inc. ב-12 במאי 94 נרשם ע"ש חברת המסחר במטוסים U.S. Aircraft Sales Inc, וב - 2 בנובמבר 94 נמכר  לחברת ההשקעות Marex  Investments Inc  שמכרה  אותו  באותו  יום  לחברת  התעופה  הקולומביאנית Helicol  . בקולומביה נשא המטוס תחילה את סימן  הרישום  HK-3971X  שהוחלף בפברואר 2000 ל -HK-4204X כשנמכר לחברת Central Charter de Colombia-Petroleum Helicopters de Colombia. סימן רישום זה הוחלף ב-10 במאי 06 ל-HK-4204.

HK-4204X צולם בש"ת רסיף גוארראפס בברזיל,ינואר 03 (Photo: Marco Antonio Silva)
 
ב-6 בינואר  10 נרכש ע"י סוחרי המטוסים   Thomas Jets LLC המטוס חזר לארה"ב ברישום אמריקאי N306PT.-30 ביולי 10 נמכר לחברת Honor Aviation Enterprises LLC מפורת' וורת' שבטקסס וזו החליפה את סימן הרישום ל-N123EG ב-31 בינואר 11. ב-12 באוגוסט 12 בעת סופה עזה בש"ת הבינלאומי מצ'אם בפורת' וורת' ניזוק המטוס בעת שההנגר שבו אוחסן הושמד.

N306PT N123EG
 
המטוס רשום על שמה של החברה גם כיום למרות שמצבו לא ידוע.
לייבסיטי - בניית אתרים