נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב
 
פרטי המטוס:
 
דגם: 1124 ווסטווינד II
 
יצרן: התעשיה האוירית, לוד, ישראל
 
מספר יצרן: 406
 
שנת יצור: 1984
 
תולדות המטוס:
 
לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CUA לצורך טיסות הניסוי והרישוי. המטוס נמכר לחברת אטלנטיק אויאיישן שהיתה המפיץ בארה"ב של מטוסי הווסטווינד, קיבל  ברשות התעופה האזרחית הפדרלית את סימן הרישום N406W והוטס לארה"ב.

החברה שינתה את סימן הרישום של המטוס ל-N651E  בפברואר 1987 ומכרה אותו לבנק PEOPLES NATIONAL BANK OF WASHINGTON מהעיר בלוויו שבמדינת וושינגטון כחודש אחר כך. הבנק מכר אותו לחברת Coachmen Industries Inc בנובמבר 1995 וזו שינתה את סימן הרישום ל-N100CH לאחר כחודש.


(Photo:Steve Aubury)

ב-4 בינואר 2002 נמכר המטוס לחברת Triumph Aviations Inc  מהעיר צ'סטרברוק שבמדינת פנסילבניה וסימן הרישום שלו שונה ל-N830, ול-N8QX ב-2 באוגוסט 2010, לאחר שהחברה הפכה לחלק מקבוצת טריומף.

(Photo:Erick Stamm)

ב-10 באוגוסט 2011 נמכר המטוס לחברת  הניהול Eberls Management Company LLC , מהעיר לייקווד שבמדינת קולורדו, וזו שינתה את סימן הרישום ל-N57KE ב- 21 במאי 2012. חברה זו שינתה את שמה ל-Eberls Claim Service Inc 31 בינואר 2013, והעבירה את הבעלות לנאמנות Aerownership North American Services Inc Trustee ב-17 באוקטובר 2014.

(Photo:Jorge Andres Solano Sancho)

סימן הרישום האמריקאי בוטל בתאריך 30 במאי 2017 לאחר שהמטוס נמכר לבעלים בונצואלה.ונרשם שם תחת סימן הרישום YV-3351    
לייבסיטי - בניית אתרים