נכתב ע"י אבינעם מיסניקוב
 
פרטי המטוס:
 
דגם: ווסטווינד 1124
 
יצרן: התעשיה האוירית, לוד, ישראל
 
מספר יצרן: 357
 
שנת יצור:1981
 
תולדות המטוס:
 

לאחר יצורו, הוקצה למטוס סימן הרישום הישראלי 4X-CUK לצורך טיסות הניסוי והרישוי. עסקת מכירה ללקוח בארה"ב שבה הוקצה בארה"ב למטוס סימן  רישום N357W לא יצאה לפועל והוא נמכר לחברת הצבעים Du Pont Of Canada ושם נרשם על שמם תחת סימן הרישום C-GDUC ב-21 בדצמבר 1981.

C-GDUC בשירות חברת דו פונט (Photo:Derek Heley)

בהמשך נמכר לחברת Aviation of Louisiana Inc Executive  ונרשם  על שמם במנהל התעופה הפדרלי בספטמבר 1993 תחת סימן הרישום N357EA לאחר מכן נמכר לחברת Fisher  , וזו החליפה בנובמבר 1994 את סימן הרישום ל-N66FG. נמכר לחברת Automated Prescription Systems Inc  ב-30 בנובמבר 1995, וזו החליפה את סימן הרישום ובמרץ 1996 ל-C N357B. נמכר ב-18 בספטמבר 1998 ונרשם ע"ש חברת Rusty Baker Llc.

 (Photo:Ed Groenendjik)
 
ב-24 בפברואר 2000 נמכר לחברת MCL Transportation Inc וזו החליפה ב-10 ביולי 2001 את סימן הרישום ל- N914DM . ב-15 ביוני 2009 נמכר ל-BB Westwind LLC  וב-18 בפברואר 2014 לחברת Thomasjets LLC.

N914DM בנחיתה (Photo:Matthew C.Lyons)

בפברואר 2015 נמכר לחברת Aerownership North American Services Inc וביוני 2016 לחברת Servicios Integrales de la Costa CA מונצואלה וסימן הרישום שונה ל-YV3275. סימן הרישום האמריקאי בוטל בתאריך 24 ביוני 2016.

ב-25 בספטמבר 2019, המריא המטוס משדה התעופה ע"ש ארתורו מישלנה עם 8 נוסעים לשדה התעופה מרקבידו. לאחר ההמראה גילה הצוות תקלה בכני הנחיתה , חזר לשדה וביצע נחיתת גחון. המטוס ניזוק. 


לייבסיטי - בניית אתרים