אלואט 012 נקלט בחיל האויר בדצמבר 67.שימש בחיל האויר למשימות סיור, חילוץ והובלת מפקדים בשירות טייסת 124 בבסיס תל נוף ולאחר מכן בטייסת 125 בבסיס שדה דב.
(באדיבות שמעון סומך)
נחיתה בשדות הכפר הירוק (מקור: אתר דן חמיצר)
עם סגירת מערך מסוקי האלואט בחיל האויר במאי 75, הועבר לאחסנה בתעשיה האוירית והוצא למכירה. לאחר שלא נמכר הועבר לתצוגה בבסיס תל נוף ולאחר מכן הועבר למוזיאון חיל האויר בחצרים שם הוא נמצא כיום בתצוגה צבוע כמס' 003.
בתצוגה במוזיאון חיל האויר צבוע כ "03" (Photo:Kenneth I.Swartz)
חיים חדשים?
בשלב מסויים הוסרה מהמסוק תוית היצרן ובה מספר היצרן שלו. תוית זו משמשת לזיהוי כלי טייס לצורך רישוי אזרחי. היא מצאה את דרכה לצרפת, שם הוצמדה למסוק אלואט אחר שהיה בשיפוץ (כנראה לאחר תאונה) ולא היתה לו תוית יצרן.
המסוק נרשם ברשות התעופה האזרחית של משרד התחבורה הצרפתי בנובמבר 80 ע"ש חברת Helithon מקונקרנו תחת סימן הרישום F-GCCQ. סימן רישום זה נשמר עבור החברה מיולי 80. החברה זכתה בחוזה בחוף השנהב והמסוק הועבר לעיר הבירה אבידג'ן , והופעל משם בין 1981 ל-1985. בסוף שנה זו הוחזר לצרפת כשאינו במצב טיסה, תוקפה של תעודת כושר הטיסה שלו פג ב-8 ביולי 86 ובוטל באותו יום.