יוצר במפעל חברת דה הוילנד בהאטפילד עם מנועי מרלין 25 לפי חוזה (o555C.23(a . הופעל ע"י חיל האויר המלכותי הבריטי במלחמת העולם השניה בטייסת הפולנית מס' 305 שם סומן בקוד SM-G. עם סיום המלחמה הוכנס לאחסנה ולאחר מכן הועבר לידי חיל האויר הצרפתי בתאריך 28 באוקטובר 46.כשיצא משירות אוכסן תחת כיפת השמיים בבסיס דיז'ון. המטוס נבדק ע"י משלחת טכנית של חיל האויר והוחלט לרכשו. הוא הוחזר לכושר טיסה והועבר ארצה.
נכנס לשירות טייסת העמק עם מספר זנב 2107.ב-29 בינואר 53 נשבר גופו לאחר נחיתת ריסוק. בקשת מחייה אושרה בתאריך 19 באוקטובר 53.