יוצר לפי חוזה (O555/C.23ׂ(a עם מנועי מרלין 76/77 והוכנס לאחסנה.סופק לזרוע האוירית של הצי המלכותי הבריטי ב-27 בנובמבר 46 והמשיך באחסנה בבסיס הצי לוסימות'.בשנת 1956 נמכר כעודפים.
נרשם בבריטניה כמטוס אזרחי במאי 56 תחת אות הקריאה G-AOCM ע"ש ר.א. שורט, שהיה סוחר בגרוטאות מטוסים.
נרכש עבור חיל האויר יחד עם שני מטוסי מוסקיטו אחרים ונשלח לשיפוץ, וב-6 באוקטובר 56 בוצעה טיסת ניסוי ע"י טייס הניסוי של ח"א הוגו מרום.
הועבר ארצה בטיסה כשהוא נושא את אות הקריאה 4X-FDG שהוקצה לו ב-31 באוגוסט 56.וכשנחת קיבל את מספר הזנב 90 ונכנס לשירות בטייסת 115 בפיקוד דני שפירא.