המטוס נקלט בח"א האמריקאי בתאריך 30 בינואר 81.לאחר ימים מספר הוצב בטייסת הקרב הטקטית ה-428 "בוקנירס" של כנף הקרב הטקטית ה-474 בבסיס נליס שבמדינת נוואדה ושם נשא את קוד הזנב "NA".במרץ 86 הועבר לטייסת האימון הטקטית ה-63 בבסיס מקדיל שבמדינת פלורידה ושם נשא את קוד הזנב "MC".בדצמבר 87 הועבר ללהק הקרב הטקטי ה-184 של המשמר הלאומי האוירי של מדינת קנזס בבסיס מקקונל, ובפברואר 92 הועבר לטייסת הקרב הטקטית ה-107 של כנף הקרב ה-127 של המשמר הלאומי האוירי של מדינת מישיגן המוצבת בבסיס סלפרידג' במישיגן. ושם שונה קוד הזנב ל"MI".
בשירות טייסת הקרב הטקטית ה-428 חיל האויר האמריקאי (F-16.NETׂ)
יצא משירות והועבר ב-8 באפריל 94 לבסיס אחסנת ומיון המטוסים דייויס מונתן שבמדינת אריזונה, קיבל את מספר המצאי AAFG00140,שומר ואוחסן.
נבחר להעברה לחיל האויר הישראלי במסגרת עיסקת Peace Marbel V ועל כן הוצא משימור,הורץ, ביצע טיסת מבחן והועבר ארצה בטיסה. הוצב בטייסת עוף החול בבסיס חצור.
עם סגירת הטייסת פוזרו חלק ממטוסיה בין טייסות הנץ וחלקם יצא משירות. מטוס זה הועבר לטייסת הכנף המעופפת וטס בה עד שיצא משירות. הועבר לאחסנה בבסיס עובדה בשנת 2009 ולאחר מכן הוצב לתצוגה ליד מגדל הפיקוח בבסיס.
נץ 754 בבסיס עובדה (התמונה הימנית ע"י Marco Pennings)