הופעל בצבא ארה"ב, הועבר לחיל האויר בטיסה בין 18 ל-27 באוגוסט 1974 ע"י טייס של צבא ארה"ב בעיסקת ¨Nickel Grass Apache¨ והופעל תחת מספר זנב 022 ואות קריאה צבאי 4X-JRA יחד עם עטלף 056 בגף עטלף של טייסת הדקטות למשימות סיור ואיסוף מודיעין כדי לסייע בפיקוח על הסכמי הפסקת האש שלאחר מלחמת יוה"כ.כנראה שבתחילת שירותו מספר הזנב שלו היה 054.
הופעל בתחילה כשהוא צבוע בצבע ירוק זית האמריקאי המקורי,ועם מס' הזנב האמריקאי ללא סמל הטייסת, ונצבע מחדש בשנת 1979 בצבע חום ואפור בגחון.אז כבר נצבעו מס' הזנב של ח"א וסמל הטייסת.
משימות רבות בוצעו בשת"פ עם יחידות מיוחדות של צה"ל שיצאו לפעולות מעבר לגבול כשמטוס העטלף משגיח ממעל ומתריע על התקרבות כוחות אוייב.
בשנת 1981 ניזוק המטוס בעת שפרצה בו אש כתוצאה מקצר חשמלי.טכנאי הדביק סדק בחופה וטכנאי אחר תיקן תקלה במערכת החשמל של המטוס.קצר חשמלי הצית את אדי הדבק שבו השתמש הטכנאי להדביק את הסדק ותא הטייס נפגע קשות.
עטלף 022 לאחר השריפה (באדיבות אשר רוט)
המטוס הועבר לביה"ס הטכני בחיפה שם תוקן חלקית. הוחזר לארה"ב באפריל 84 יחד עם המטוס השני.שופץ בחברת גרומן, הוסב לדגם EV-1E והוחזר לכושר טיסה.הוחזר לצבא ארה"ב בקיץ 86 והופעל ע"י 1st MI BN מתאריך 29.8.86 מבסיסה שבוויסבאדן שבגרמניה ולאחר מכן ע"י 73AvCo.יצא משימוש בשנת 1991 והועבר למוזיאון התעופה American Wings בש"ת מינאפוליס-סנט פול שבמדינת מינסוטה שם הוצג תחילה במבנה הראשי של המוזיאון,ולאחר מכן הועבר לתצוגה חיצונית.
מוהוק 69-17021 כפי שצולם בספטמבר 86 (Photo Manfred Faber)