הופעל בצבא ארה"ב מנובמבר 69 ע"י 224th MI BN. הועבר לחיל האויר ע"י טייס ומכונאי של צבא ארה"ב בטיסה שנמשכה בין 18 ל-27 באוגוסט 74 והופעל תחת מספר זנב 056 ואות קריאה צבאי 4X-JRB יחד עם עטלף 022 כדי לסייע בפיקוח על הסכמי הפסקת האש שלאחר מלחמת יוה"כ. הופעל למשימות סיור ואיסוף מודיעין במסגרת גף עטלף של טייסת הדקוטות מנתב"ג. משימות רבות בוצעו בשת"פ עם יחידות מיוחדות של צה"ל שיצאו לפעולות מעבר לגבול כשמטוס העטלף משגיח ממעל ומתריע על התקרבות כוחות אוייב.
מפקד ח"א האלוף דוד עברי מסביר על המטוס לרמטכ"ל רא"ל רפאל איתן
(באדיבות סא"ל מיל' י.)
המטוס הוחזר לח"א האמריקאי בשנת 82 יחד עם המטוס השני.שופץ והוחזר לכושר טיסה.הופעל ע"י 1st MI BN ולאחר מכן ע"י 224th MIB.
המטוס בעת שירות בח"א האמריקאי. צולם בשנת 86
(Photo Manfred Feder )
צולם בשנת 1995 (Photo:Mike Henninger)
יצא משירות במאי 96 והועבר למוזיאון הסטורית התעופה בקלמזו מהעיר פורטאג' שבמדינת מישיגן. נרשם ע"ש המוזיאון ברשות התעופה הפדרלית ב-27.9.96 והוטס תחת אות קריאה N121AZ לפחות עד שנת 2012. ב-19 במרץ 12 נרשם ע"ש בעלים חדשים,טראנס סאפורט אינק.מהעיר מרימק במדינת ניו המפשייר.