נקלט בטייסת הדרקון המעופף בבסיס תל נוף בתאריך 22 ביולי 73. הופעל כמטוס תקיפה במלחמת יום הכיפורים ולאחריה.בפברואר 85 עבר עם הטייסת לבסיס נבטים כשנסגרה הטייסת הועבר לטייסת הכנף המעופפת באותו בסיס, שם הופעל כמטוס תקיפה וכמטוס אימון בקא"מ.עם סגירת טייסת הכנף המעופפת בשנת 2002 הועבר לטייסת הנמר המעופף בבסיס חצרים.
עייט 320 של טייסת הדרקון המעופף במוסך עייט שבטייסת תחזוקה בתל נוף
בהמראה (באדיבות רענן וייס)
בטייסת זו שימש המטוס למשימות מבצעיות כגון תקיפה, הנרה ותדלוק באויר, וגם לאימון חניכי מגמת מתקדם קרב בביה"ס לטיסה. עם הזמן, במטוס בוצעו שינויים שכללו את החלפת מערכת הכינון חימוש/ניווט מדגם "קריסטל" של חברת "אלביט" במערכת תצוגה עילית של חברת VECTOP וכן התקנת מחשב משימה ובקרת אש מתקדם,ומערכת ניווט משופרת. השינויים במטוס בוצעו בטייסת תחזוקה בחצרים בעזרת קיטים שסופקו ע"י חברת "ראדא".והפכו אותו לדגם "עייט משופר"
עם קליטת מטוסי הלביא בביה"ס לטיסה והפיכתו למטוס האימון המתקדם של חיל האויר, לפי אמצעי התקשורת. יוצא המטוס משירות עם תום עידן העייט בחיל האויר.