נקלט בח"א בתאריך 11 בינואר 76.שימש להסבה. הועבר לטייסת הנמר המעופף בבסיס חצרים ושימש לאימון מתקדם.
(באדיבות עמוס דור)
עם הזמן, במטוס בוצעו שינויים שכללו הרכבת מערכת תצוגה עילית של חברת VECTOP וכן התקנת מחשב משימה ובקרת אש מתקדם,ומערכת ניווט משופרת. השינויים במטוס בוצעו בטייסת תחזוקה בחצרים בעזרת קיטים שסופקו ע"י חברת "ראדא".והפכו אותו לדגם "עייט משופר"
עם קליטת מטוסי הלביא בביה"ס לטיסה והפיכתו למטוס האימון המתקדם של חיל האויר, יצא המטוס מהשירות עם תום עידן העייט בחיל האויר,טיסת הפרידה של מטוסי העיט נערכה בתאריך 13.12.15 והמטוס הוטס במבנה הראשון ע"י מפקד ח"א האלוף אמיר אשל.
13.12.2015-עייט 730 יוצא לטיסתו האחרונה כשעל הגאיו מפקד חיל האויר (צילום:שי פינקלמן)
ב"מסדר הסיום" בבסיס חצרים,13.12.15 (צילום:Starman)