המטוס היה חלק מקבוצה בת 14 מטוסים שנרכשה ע"י קלוב התעופה ישירות מחברת פייפר. למטוס הוצא רישיון יצוא מס' E20604 בתאריך 12 במאי 50.
(Photo Rudi Augarten collection via Wings48 & George Kuntz)
המטוס הורכב בארץ ונכנס לשירות בחיל האויר ביוני 50 תחת מס' זנב 04-31. שימש למטרות סיור קישור,תצפית ואימון ראשוני של חניכים בביה"ס לטיסה.יותר מאוחר שונה ל-31. כשיצא משירות, נמכר לחברת כימאויר ונרשם שוב במחלקת התעופה האזרחית של משרד התחבורה תחת אות הקריאה 4X-ANK בתאריך 20 באוגוסט 69.