הוזמן ע"י חברת התעופה קמרון איירליינס ב-5 בנובמבר 1971 . נגלל במפעל רנטון של בואינג בתאריך 12 באוקטובר 1972 וביצע את טיסת הבכורה ב-7 בנובמבר כשהוא נושא את סימן הרישום האזרחי הקמרוני TJ-CAA.
סופק לחברה ב-20 בנובמבר בתצורת מושבים של חברת אייר פראנס. כונה בחברה "La Sanga", כינוי ששונה ל-"Sanga" בינואר 1979. ב-12 בספטמבר 1979 הוחכר ע"י אייר פראנס למשך שבוע. ב-6 בנובמבר 1981 חנך את הקו דואלה-גאטוויק, ובמרץ 1982 הוחכר שוב לאייר פראנס עד אפריל. בינואר 1984 כבר צבר 24,075 שעות טיסה כשבאותו חודש טס 49 שעות.
בשירות קמרון איירליינס (Photo:Paul K)
נרכש ע"י התעשיה האוירית ב-20 ביוני 1987 ובארץ הוקצה לו סימן הרישום 4X-BYR. הוחכר לחיל האויר בנובמבר 1988 ומאז נשא את מספר הזנב 255 ואות הקריאה ל-4X-JYB. המטוס שימש כמטוס ממסר עד שיצא משירות. גורלו לא ידוע.