הוזמן בבואינג ע"י חברת התעופה הצרפתית אייר פראנס ב-28.12.55. נגלל במפעל רנטון של בואינג בתאריך 1.2.60 כשהוא נושא את אות הקריאה הצרפתי F-BHSE וביצע את טיסת הבכורה בתאריך 29.2.60.
סופק לאייר פראנס בתאריך 18.3.60.קיבל את הכינוי Chateau De Rambouilet ,והוטס לפאריז בנתיב רנטון-אנקוראז' (אלסקה)-המבורג-פאריז. בעת טיסה זו שבר המטוס שיא מהירות בלג (קטע הטיסה) בין אנקוראז' להמבורג.
בחודש אפריל 60 שימש לטיסות בקו המשותף לאייר פראנס ולחברת התעופה היפנית ג'פן איירליינס מטוקיו לאירופה שעבר מעל לקוטב הצפוני. הלוגו של חברת ג'פן איירליינס נצבע מתחת לפסים הצבועים על גוף המטוס והוא הוטס ע"י טייסים צרפתיים ודיילות יפניות.
בשירות משותף של אייר פראנס וג'פן איירליינס:מסיע בש"ת טוקיו-האדנה,ספטמבר 60
(Photo:Mel Lawrence)
בתאריך 21.11.68 כבר צבר המטוס 26,096 שעות טיסה. ב-8 ביוני 73 נחת בש"ת קנדי נחיתת חירום ללא מערכות הידראוליות. הוצא משירות בנובמבר 77 והוכנס לאחסנה בש"ת שארל דה גול בפאריז.
נרכש ע"י חברת שארלוט איירקראפט האמריקאית ב-28.2.78. ב-17.3.78 הוטס מפאריז לטולוז וביוני 78 נרכש ע"י התעשיה האוירית ונרשם במנהל התעופה האזרחית בארץ תחת אות קריאה 4X-BYW.
הוטס ארצה שופץ ונצבע בתעשיה האוירית ולאחר מכן הועבר לחיל האויר, שם קיבל מספר זנב 116 ואות קריאה 4X-JYW , והוכנס לשימוש בטייסת הבינלאומית שבסיסה היה בנתב"ג.
המטוס יצא שירות בשנת 1996 והועבר למוזיאון חיל האויר בחצרים,שם הודבקה על מספר המטוס המקורי מדבקה ובה מספר 103.