מטוס זה סופק לזרוע האוירית של הצבא האמריקאי בתאריך 26 באפריל 45.לאחר מלחמת העולם השניה הועבר כעזרת ממשלת ארה"ב לשיקום ח"א הצרפתי בתאריך 21.5.45.המטוס נכנס לשירות תחת מס' זנב 476791 בטייסת התובלה GT2/15 ובדצמבר 45 והועבר לטייסת GT2/64 .
ביוני 46 הועבר לטייסת GT1/61 ושם נשא את אות הקריאה ברדיו "FRAMO".עד מאי 51.במאי 54 הועבר לטייסת GT1/62 במאי 55 לטייסת GT2/61 באוגוסט 55 הועבר ל-CIET 340 באפריל 56 לטייסת GT3/62 ושם נשא אות קריאה "FRASK".
בדצמבר 56 הועבר ל-GSRA-78 ושם נשא את אות הקריאה "FUIHD" .באוקטובר 58 הועבר לאחסנה ביח' B-701 עד יוני 62.הועבר לביצוע ביקורת ונכנס לשירות יחידת CIET.ביולי 63 הועבר לאחסנה ב-BA-702 .בשנת 65 נכנס לשירות טייסת GTLA2/60 ובאוגוסט 65 נמכר לישראל.
דקוטה 034 מאוחסן בנתב"ג לאחר יציאתו משירות (באדיבות דיויד ויינריך)
הופעל בח"א בתחילה בגף דקוטה של הטייסת הבין לאומית ולאחר מכן במסגרת טייסת הדקוטות. יצא משירות ואוחסן בנתב"ג, וביולי 2000 נמכר לחברת קסקייד אייר האמריקאית. המטוס קיבל אות קריאה אמריקאי N791HH לפני העברתו לארה"ב - שם נמכר לחברת קומנצ'י אייר ולאחר מכן, ב-28 באוגוסט 2006 - לחברת מרטין אויאיישן
(Photo:Chris Haag)
בש"ת ואן נייס בקליפורניה,צולם באפריל 07 (Photo:Burmaraad)